חדשות רכב

רוצה להיות נהג מונית? ריכזנו עבורך את כל המידע הרלוונטי

כמה פרטים חשובים שכדאי לדעת לפני

כבר שנים שאתם על הכביש. החברים שלכם לא מפסיקים לקחת אתכם טרמפים וכולם קוראים לכם הנהג של המשפחה. מה אכפת לכם? אתם אוהבים לנהוג וגם על הדרך אתם יכולים לדבר עם אנשים לידכם באופן יותר תכוף. יום בהיר אחד עוברת במוחכם המחשבה – למה לא להתחיל להרוויח מזה? הרי אתם כבר מומחים בנהיגה ואפילו במיקמק אתם יודעים איך לקנות מונית במיקמק. אז למה לא לעשות את זה גם בעולם האמיתי ורק להסתפק באפליקציה הוירטואלית? אז לפני שאתם קופצים ראש ומגשימים את השאיפה שלכם במציאות יש עוד כמה פרטים חשובים שכדאי לדעת לפני שאתם נרשמים לגט, הופכים לנהג מונית ושואלים את הנוסע שלצדכם אם להפעיל מונה.

איך קונים מונית

קנייה של מונית היא כמו רכישה של כלי רכב לכל דבר ועניין. יתרה מכך, כדי שתוכלו להפוך את הרכב מרכב רגיל ל"מונית" אתם צריכים לבצע מספר פעולות כמו למשל לקנות מספר רישוי ייחודי (מה שנקרא מספר מונית), להירשם ועוד שלל עיסוקים בירוקרטיים שאולי לא חשבתם עליהם. לכן רק בשלב הזה אתם כבר זקוקים להון משמעותי כדי לקנות את המונית. אחת הדרכים הכי פופולריות לקנייה של מונית היא באמצעות פנייה לסוכנויות המתמחות במימון למונית או כל סוג אחר של רכבים. במצב כזה כדאי לדעת האם אתם קונים מונית חדשה או משומשת ועוד שאלות רבות שעשויות להשפיע על מחיר המונית. לצד מחיר המונית יש גם לחשוב על מספר המונית, שהוא בעצם המספר "הרשמי" של המונית. 

איך קונים מונית
איך קונים מונית

איך קונים מספר מונית

כמו נכסים כלכליים רבים אחרים, גם מספר מונית הוא נכס שניתן להרוויח ממנו. ניתן לקנות אחד ישירות מנהג בשלל פלטפורמות. כך למשל, ניתן לבחון לוחות יד שנייה שונים שבהם בעלי מספרי מוניות מעוניינים למכור את מספר המונית שלהם ושדרכם ניתן לקנות מספר של מונית. בפועל מדובר בקנייה של מוצר שניתן להשתמש בו ישירות או לחלופין להשכיר אותו ולהרוויח בהתאם. חשוב לציין שמספר מונית אינו דבר זול.

מספר מונית
איך קונים מספר מונית

כמה עולה מספר מונית

אחת השאלות החשובות ביותר עבור כל מי שמעוניין להיכנס לתחום המוניות בישראל היא כמה עולה מספר מונית. לפי הערכות שונות, מספר מונית יכול לעלות היום מאות אלפי שקלים ומדובר באחד מהנכסים הכי מבוקשים בענף המוניות שלפעמים יכול להיות ההבדל בין רווח משמעותי לעבודה מאומצת. נכון להיום, ניתן גם לקנות מספר מונית ישירות ממשרד התחבורה תמורת כ-250 אלף ש"ח.

מימון למוניות
מספר מוניות

כמה עולה השכרת מספר מונית

מכיוון שכניסה לתחום המוניות יכולה להיות השקעה יקרה עבור אנשים רבים, יש לא מעט שמעדיפים לשכור מספר מונית. כך, העלות מתחלקת על פני יותר זמן וניתן להשקיע באופן מבוקר. כיום, על פי הערכות שונות עלות השכרת רכב של מספר מונית עומדת על כ-1,500 ש"ח בחודש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *