סיקורים

טרייד אין – תהליך רכישה בטוחה

לכאורה, קניית מכונית יד 2 אמורה להיות עסקה פשוטה יותר מקניית רכב יד ראשונה אך עסקת טרייד אין תעשה אותה פשוטה עוד יותר

 יחד עם זאת, בגלל שמדובר בשוק שיכול להיות פרוץ במיוחד, מכוניות יד שניה למכירה הן לעתים רבות עסקה בעייתית שעלולה להוביל למפח נפש משמעותי. על כן, במידה והחלטתם לקנות מכונית יד 2, אלו חלק מהשאלות שכדאי לבחון ולשאול לפני שפונים לעסקה של קנית מכונית יד 2 בתוך השוק של מכוניות יד שניה למכירה.
או פשוט ללכת על עסקת טרייד אין שתעשה לכם את החיים קלים הרבה יותר.

רכישת רכב בכלמוביל טרייד אין
  • קילומטראז' – ככלל, ככל שמכונית יד 2 עשתה קילומטראז' גבוה יותר, כך מצבה המכני עלול להיות רעוע יותר. נכון, לא מדובר באיזו אמת מידה גורפת עבור כל מכוניות יד שניה למכירה, אך בכל זאת זהו אחד הנתונים הכי טובים שיכולים להעיד האם מדובר במכונית יד 2 שתוכל להחזיק אתכם גם עוד שנים רבות קדימה או שמא תצטרכו לחזור לשוק של מכוניות יד שניה למכירה מהר מאוד, ורק בגלל שהרכב כבר צבר יותר מדי קילומטרים. כך למשל, מכונית יד 2 עם למעלה מ-100 אלף קילומטרים היא מכונית יד 2 שכדאי לכם לשקול היטב אם לקנות.
  • מספר בעלויות על הרכב – באופן אידיאלי, מכונית יד 2 היא אכן מכונית יד 2. זה נשמע פשוט אבל בגלל שמדובר בשוק פרוץ כאמור, תוכלו להיתקל בסיטואציות משונות בהן מכוניות יד שניה למכירה הן בעצם כבר מכונית ביד שלישית ומעלה. לכאורה, זה לא אמור לשנות, אבל בפועל ככל שיותר ידיים עברו ברכב זה צריך להדליק נורה אדומה ותמרור אזהרה משמעותי שכן מדוע הרכב נמכר כל כך הרבה פעמים. כמו כן, ככל שמכונית יד 2 עברה יותר ידיים כך המשמעות היא שהרכב עבר תחת יותר בעלים שטיפלו בו בצורה שונה, ואולי כלל לא טיפלו בו. דבר זה יוצר עוד שיקול שכדאי לחשוב עליו במסגרת השוק המורכב של מכוניות יד שניה למכירה. 
  • תדירות טיפולים – אחד הדברים הכי משמעותיים לשאול את מוכר הרכב הוא מה הייתה תדירות הטיפולים של המכונית יד 2 שאתם מעוניינים לקנות. כמו כן, כדאי לוודא שהרכב טופל במסגרת מוסך מורשה, דבר שאמור לתרום לחיי המדף של המכונית יד 2 שאתם מעוניינים לקנות. ישנו מגוון רחב של מכוניות יד שניה למכירה וחשוב לוודא שהמכונית אותה אתם מעוניינים לקנות טופלה כראוי וראתה מוסך בתדירות הנדרשת, לא יותר ולא פחות.

לסיכום, מכיוון שקניית מכונית יד 2 יכולה להיות תהליך מעט מתסכל, חשוב שתדעו הן לשאול את השאלות הנכונות והחשובות שיאפשרו לכם להבחין בין מכוניות יד שניה למכירה אחת מהשניה. כמו כן, אל תתייאשו אם במהלך הבדיקה הראשונה לא תמצאו מכונית יד 2 לטעמכם. השוק של מכוניות יד 2 למכירה הוא מגוון מאוד ולצד מכוניות יד 2 למכירה בעייתיות, ניתן למצוא בו מציאות איכותיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *