Uncategorizedהשוואת רכבים

הכירו את החדשות של יונדאי: יונדאי וניו ויונדאי קונה היבריד

התגעגעתם? כי היא חוזרת. יונדאי מציגה את הווניו והקונה הייבריד החדשות, רכבי פנאי קטנים שלא ישאירו אתכם אדישים

ענף הרכבים, שנאלץ להפסיק אף הוא את פעילותו בתקופה האחרונה נוכח התפרצות נגיף הקורונה, מראה סממנים ראשונים של חזרה לשגרה עם דגמי רכבי פנאי חדשים ומסקרנים שמגיעים אלינו. יונדאי מציגה בקטגוריה הזו את יונדאי וניו ואת יונדאי קונה היבריד, ואין ספק שיש למה לחכות. 

דגמי יונדאי
יונדאי החדשה כבר כאן

הכירו את יונדאי וניו: רכב קטן וחכם

דגם הווניו הוא למעשה רכב הפנאי הקטן ביותר של יונדאי. הוא כולל תיבת הילוכים אוטומטית, מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר והספק 123 כ"ס. הרכב יכול להגיע מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 11.2 שניות. בנוסף, הוא מציע שלושה מצבי נסיעה – המצב הרגיל, מצב ספורטיבי ומצב נסיעה חסכוני. תמצאו בו גם אפשרות לברור מצבי נסיעה נוספים שמותאמים לנסיעה בתנאי שטח, כמו נסיעה על חול או בוץ למשל.

אוטומט, פרימיום וסופרים

בכל הנוגע לאבזור, הווניו מגיע בשלוש דרגות מחיר ורמות גימור עם האינספייר אוטומט (Inspire) בדרגה הידידותית ביותר, הפרימיום (Premium) והסופרים (Supreme) היוקרתי מבין השלושה. בתוך האינספייר תמצאו חיישני חנייה אחוריים, תמיכה ב"קאר פליי" של אפל ובאנדרואיד Auto, מסך שמחובר למערכת מולטימדיה ומגיע לגודל של 8 אינץ', מערכת לניטור מרחק מלפנים, שש כריות אוויר ועוד. בפרימיום יחכו לכם גם מאפיינים נוספים כמו בקרת אקלים ושיוט ומראות צד עם קיפול חשמלי, ואילו הסופרים כבר מגיע גם עם ריפוד בד בשילוב דמוי עור.

כל מה שרציתם לדעת על יונדאי קונה היבריד

ככלל, מדובר בגרסה היברידית לרכב שכולם מכירים, עם מנוע חשמלי בשילוב בנזין בנפח 1.6 ליטר, תיבת שישה הילוכים רובוטים ו-141 כ"ס. מדובר ברכב חסכוני במיוחד, בייחוד בהשוואה לדגמי הבנזין הקודמים. מבחינה עיצובית לעומת זאת, ההבדלים בין השניים מינוריים. 

11.2 שניות דרושות לקונה היבריד כדי להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש, והמהירות שלו מוגבלת ל-160 קמ"ש. הוא מגיע לצריכת דלק של פחות מ-26 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית, ופחות מ-28 ק"מ לליטר בנסיעה בתוך העיר.

פרימיום ופרסטיג' 

דגם הקונה הייבריד מגיעה בשתי רמות גימור ודרגות מחיר של פרימיום (Premium) אוטומט ושל פריסטיג' (Prestige). גם כאן, ההבדל בין רמות האבזור מתייחס לכמה פרמטרים שונים. בפרימיום תמצאו בין היתר מסך מגע בגודל 7 אינץ', תמיכה ב"קאר פליי" ובאנדרואיד Auto, שמשות אחוריות כהות, שש כריות אוויר ואת מערכת הבטיחות Smart Sense שכוללת בין היתר בלימה אוטונומית במצב של זיהוי הולך רגל. בפרסטיג' יחכו לכם גם מפתח חכם, חיישני חניה אחוריים ומערכת שמנטרת רכבים בשטח מת. שני דגמי יונדאי נוספים צפויים להגיע אלינו השנה – הסונטה והפלאסייד, כך שאין ספק שלאוהבי יונדאי יש למה לצפות. מתלבטים איזה רכב יונדאי יתאים לכם מבחינת מימון ? באתר יונדאי תוכלו למצוא מחשבון מימון לרכב שמורכב משלושה תוכניות יעודיות שיאפשרו לכם להגשים את הרצון לרכב חדש בתנאים שהכי נוחים לכם.

יונדאי
סקירה על דגמי יונדאי החדשות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *