סיקורים

כל הדרכים לרכישת מונית חדשה

אם יש דבר אחד שאף נהג מונית לא יכול להתפשר עליו, הוא הרכב שישמש אותו לצורך העבודה. אם גם אתם מחפשים מוניות למכירה, אלה הפרמטרים שחשוב לקחת בחשבון 

שנהגי מונית בחרו במקצוע שלהם הם בחרו בנהיגה כדרך חיים ולכן המונית היא כלי העבודה העיקרי של נהגים, וככזה היא צריכה לשרת אותם ביעילות ולאורך זמן. מכיוון שמדובר גם בהוצאה המשמעותית ביותר, שמצריכה עמידה בהוצאות של בלאי וטיפולים, חשוב לקבל את ההחלטה הנכונה שלא תתברר בהמשך כטעות. בין אם מדובר על מוניות יד שניה או על מוניות חדשות. 

כדי לאפשר הכנסה קבועה שלא תהפוך לנטל, מונית צריכה לעמוד בהצלחה באתגרים של שימוש יומיומי. מסיבה זו, רכישת מוניות יד שניה נראית אולי כמו הוצאה קטנה יותר, אך אם תמצאו את עצמכם מבלים במוסך לעתים קרובות – היא לא בהכרח תישאר משתלמת לאורך זמן. מעבר לבלאי, צריכת הדלק במונית כזו עלולה להיות גבוהה יותר וגם המכירה שלה בעתיד תניב פחות רווחים. כך שאם שמעתם על נהגים שנכוו מרכבי יד שנייה, כשמדובר בנהגי מונית הנזק הוא משמעותי בהרבה.

מונית חדשה למכירה
כך תרכשו מונית חדשה

כיצד נכון וחכם לרכוש מונית חדשה?

כדי להתעסק פחות בנושא של תחזוקה, צריך להשקיע ברכישת מונית חדשה. עם זאת, ישנן דרכים לבצע את הרכישה הזו באופן חכם. קיימים גורמים שונים שמתעסקים בעולם של מוניות למכירה, ודרכים להוזיל את העלות הכוללת גם במקרה כזה. הדרך הפשוטה ביותר ליהנות מראש שקט, היא פנייה אל סוכנות רכב. מכיוון שהנושא הכספי עשוי להיות המכשול העיקרי בפני נהגים, ניתן לבחון מסלול של פריסת תשלומים או לחילופין אופציה של טרייד אין.

קבוצת כלמוביל לדוגמה, מציעה מגוון דגמי מוניות למכירה שמספקים בטיחות, ביצועים מרשימים ואבזור נוח ומפנק. עם כלמוביל טרייד אין, נהגים יכולים לקבל הצעה על הרכב שיש ברשותם כעת, ולבחור לעצמם רכב חדש בתמורה למכירתו – תמורת תשלום על ההפרש בלבד. עבור נהגי מוניות, הפתרון של כלמוביל טרייד אין הוא יעיל במיוחד. ראשית, מכיוון שהם יודעים בוודאות שהם מקבלים רכב עם היסטוריה ידועה מראש, ללא שום הפתעות ועם האחריות הנדרשת.

שנית, מאחר שהמונית היא כלי העבודה שלהם, כל עוד הם מתעסקים במכירה ורכישה הם מאבדים זמן יקר. המסלול של כלמוביל טרייד אין מאפשר לנהגים לבצע את המכירה והרכישה במקום אחד, בלי לבזבז זמן מול קונים מצד אחד ומול מוכרים מצד שני. אתם יודעים בדיוק למי אתם מוכרים את הרכב וממי אתם קונים אותו. 

בנוסף, אתם לא נותרים במצב ביניים ללא רכב. מאחר שנהגים רבים לא יכולים להסתכל על מוניות למכירה לפני שימכרו את הרכב הקיים, הם עשויים למכור אותו לפני שרכשו לעצמם רכב חלופי. במסלול של טרייד אין הכול קורה במקביל, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתוכלו לחזור ישר לעבודה. 

איזה מונית כדי לקנות
טיפים לרכישת מונית חדשה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *