מדריכים

מה ההבדל בין ליסינג פרטי לליסינג תפעולי?

ליסינג הפך לאחד מהפתרונות המובילים והמשתלמים ביותר בקרב נהגים שמעוניינים להתחדש ברכב. אם גם אתם חושבים על רכישת רכב במסלול ליסינג, אלה ההבדלים החשובים שתרצו להכיר

מיצובישי אאוטלנדר
חשוב לדעת את ההבדלים בין ליסינג פרטי לליסינג תפעולי לפני רכישת רכב חדש

רכישת רכב חדש מלווה באינספור התלבטויות, ומחייבת נהגים לקבל החלטות בעלות משמעות כלכלית לטווח הארוך. החל מהדגם, דרך המסגרת התקציבית ועד לגובה התשלום החודשי שיוכלו לעמוד בו. היכולת של מסלולי ליסינג לתת מענה לבעיית העלויות הנפוצה, הפכה אותם לאחד מהפתרונות המובילים לכל מי שרוצה להתחדש ברכב. אבל מה ההבדל בין ליסינג פרטי לתפעולי ומה כדאי לדעת לפני שמקבלים החלטה?

ליסינג פרטי

ליסינג פרטי הוא מסלול החכרה שמיועד למגזר הפרטי, ומאפשר לנהגים ליהנות מרכב בעלות אטרקטיבית ותשלום גמיש. נהגים שמצטרפים למסלול, מקבלים את האפשרות לבחור רכב מבין הדגמים שמציעה חברת הליסינג ולהשתמש בו לתקופה של 36 חודשים. על כך הם משלמים מקדמה נמוכה ותשלום חודשי אטרקטיבי. בסיום התקופה, באפשרותם להחליף את הרכב שנהגו עליו לרכב חדש לתקופת זמן נוספת, או לחילופין לרכוש את הרכב ולהעבירו לבעלותם. 

ליסינג תפעולי

ליסינג תפעולי הוא מסלול ליסינג שמיועד לעסקים וכולל בונוס משמעותי – חברת הליסינג היא זו שאחראית על אחזקת הרכב והטיפולים השוטפים לאורך כל התקופה. המשמעות היא שהנהג לא רק מקבל רכב חדש אלא גם מוריד מהרשימה את הנושא של ביטוחים, טיפולים תקופתיים, אגרות וכדומה. 

האם נהגים פרטיים יכולים ליהנות מליסינג תפעולי?

היכולת לעלות על הכביש בראש שקט מכל הבחינות, מעניינת לא רק עסקים אלא גם נהגים פרטיים. מתוך רצון לתת מענה גם עבורם, חברות ליסינג שונות מציעות מסלול נוסף שכדאי להכיר. איך זה עובד? חברת אופרייט לדוגמה, מציעה לא רק מסלולי ליסינג פרטיים ותפעוליים אלא גם מסלול משולב של ליסינג פרטי-תפעולי. 

המשמעות היא שלקוחות אופרייט שמצטרפים למסלול יכולים ליהנות מליסינג פרטי הכולל חבילת אחזקה – ביטוח חובה, ביטוח כיסוי נזקים, טיפולים תקופתיים, שירותי דרך וגרירה ומגוון פתרונות נוספים. עבור מי שמעוניין לחסוך זמן ולהגדיל ראש, הפתרון שמציעה אופרייט עונה על כל הקריטריונים.

חברת אופרייט מציעה מגוון סוגי ליסינג וחבילות רכישה לנהגים פרטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *